Kattanj a divatra! - www.hadawebshop.hu Otthonról, egyszerűen.

Háda Webshop

Háda Webshop

Beszéljen helyetted a pólód /part2./

2019. június 04. - Háda Webshop

modern-essentials-790185-unsplash.jpg

 

Az előző bejegyzésben adtam egy tippet, hogy hogyan "készítsetek" magatoknak olyan menő feliratos felsőket, amilyeneket Ti megálmodtatok magatoknak. (Remélem kitaláltátok már, hogy mi legyen a pólón.;) Mindenesetre én megígértem, hogy elmondom nektek, hogy nekem mi lesz a következő printem rajta:

 thank you but

no thank you

 

vagy pedig simán csak a not sorry (szerintem a sorry not sorry már elcsépelt, így leegyszerűsítettem.)

 

Nektek hogy tetszenek? Nagyon flegmák?

xx,

Mse

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hadawebshop.blog.hu/api/trackback/id/tr7014877668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://hadawebshop.hu/